onsdag, desember 31










Årets siste dag



Nå er desembers siste dag her, årets siste dag. Vi ønsker det nye året velkommen med levende lys og greiner av grønt.











På benken brenner hvite lys stemningsfullt.










Det er vinter og mørketid, men sola er snudd. 











Den fine puta i stolen fikk jeg av mamma til jul. Skinnet fikk jeg av ei venninne.










På juletreet i lysthuset henger snøkrystaller og et hjerte som mamma har hekla. De hvite lysene gjør det stilrent og vakkert i rommet.











Lysthuset gleder til alle årstider. 










Med enkle midler blir det vinterlig og fint her inne. Hvitt, grått og litt blått er fine vinterfarger.











Godt nytt år!










22 kommentarer:

karmelowa sa...

Lovely and beautiful photos!!!
Happy New Year,I wish You every your dreams come true!
Many hugs :)

Unknown sa...

Lysthuset ditt er bare kjempefint.
Ønsker deg et riktig godt nytt år, og
gleder meg til å følge deg også i 2015.
Klem fra Marit

angie sa...

happy new year!!!!!!! hugs from angie!!!

Rosehagen sa...

Koselig som alltid når du pynter;)

Riktig GODT NYTT ÅR

fra Ann-Mari

Iva sa...

I wish you in the new year good luck, health and love, Iva

4 i Kiellandsgata sa...

Tusen takk for inspirerende og koselige blogginnlegg i 2014. Gleder meg til å lese alle dine nye innlegg i 2015=) Riktig godt nytt år til dere=) Vibeke

Lene i Annekset sa...

Godt nytt år! Gleder meg til å følge deg videre inn i et nytt år! :)

AnaCristina sa...

​* *   * *  **  ★  ☆  ★  
★* * HAPPY NEW YEAR * * ★

Janne sa...

Godt nyttår!!
Tusen takk for all inspirasjon du har delt - ser frem til å følge bloggen din videre i 2015:)
Nyttårsklem fra janne

lo shabby di Mila sa...

Belle foto, trasmettono molto calore. Complimenti. Mina&Laura

Nostalgie&Garten sa...

I wish you a Happy new Year und thanks for the wonderful Pictures
Many hugs from Bavaria..Petra

Lilla dør sa...

Godt nyttår!! Så koslige bilder .Takk for inspirasjon

interiorforhusoghytte sa...

Godt nytt år, så hyggelig og stemningsult du har det. Spennende blogg :)

Refleksjon på livsvegen sa...

GODT NYTT ÅR!

VAKKERT SOM ALLTID I LYSTHUSET :-)

Unknown sa...

Nydelig!!
Jeg elsker stearinlys, og kan ikke få nok:)

GODT NYTT ÅR ツ
Og ha en flott kveld!

Anonym sa...

Godt nytt år til deg også Hulda, og takk for alle fine bilder du legger ut :)
Det er en fryd å følge deg både her på bloggen og instagram :)

Ha en flott januar måned!
Hilsen Mette

HWIT BLOGG sa...

GOD FORTSÄTTNING på det nya härliga året!
Kram Titti

Anonym sa...

Vacker med levande ljus och ett underbart hus du har,
God fortsättning!
Kram Birgitta

Signes sammensurium sa...

Nydelig I lysthuset ditt! Ønsker meg et sånt.......godt nytt år til deg! Klem fra Signe.

Merete - Lys lilla sa...

Dette har jeg ikke fått med meg. Nydelige bilder som alltid. Selv sliter jeg med å få det til i det sparsomme nordnorske lyset, men du har fått til et veldig fint lys i dine og så er det jo så vakkert, slik som det alltid bruker å være hos deg. :-)
Ønsker deg en riktig fin dag :-)

Malys krok sa...

Veldig koselig og fint i lysthuset! Du er en mester i å skape god stemning! --mammaklem-

christina sa...

Mitt navn er Valerie N. Dette er en dag full av glede i livet mitt på grunn av hjelpen som mor daggry tilbød meg å hjelpe meg med å gjenopprette min eksmann med sin magi og kjærlighet. Jeg var gift i 6 år, og det var så forferdelig fordi mannen min virkelig var utro mot meg og lette etter skilsmisse, men da jeg kom over Mother Dawn, send en e -post på internett om hvordan hun hjalp så mange mennesker med å motta eks og hjelper å etablere forholdet. og gjør folk lykkelige i forholdet. Jeg forklarte situasjonen min for henne, og så lette jeg etter hjelp, men til min største overraskelse fortalte han meg at hun ville hjelpe meg med saken min, og her er det nå fordi mannen min har forandret seg for alltid. Han vil alltid være ved min side og kan ikke gjøre noe uten min tilstedeværelse. Jeg er veldig glad for ekteskapet mitt, en flott feiring. Jeg vil fortsette å vitne på internett at Mother Dawn virkelig er en sann heks. VENNLIGST VENNLIGST HJELP MOR DAWN NU LIVE E -POST: dawnacuna314@gmail.com eller WhatsApp +17168691327 hun er det eneste svaret på problemet ditt og får deg til å føle deg lykkelig i forholdet ditt.
1 ELSKER STAV
2 VINN TILBAKE EX
3 KVINNEFRUKT
4 STAVEKOMMONSJON
5 BESKYTTELSE
STAV 6 STAV FORRETNING
7 STAV GOD JOBB
8 LOTTERI STAV og STAV SAK